That Sugar Film – Official Trailer – YouTube

Tämä pätkä kannattaa katsoa!

Kysymys kuuluu.. miksi maailmassa vieläkin edistetään kaikin tavoin ihmisten sokerin kulutusta, vaikka elintapasairauksien jyllätessä  tiedämme, ettei se ole meille terveellistä?

Yksi tapa päästä sokerista irti, on lopettaa kaikkien sellaisten tuotteiden käyttö, mihin on lisätty sokeria tai missä on GI/GK korkea. Mitä tehokkaammin sen tekee, sitä nopeammin pääsee sokerista irti. Elämä ilman sokeria on oikeasti ”makeampaa”!<3

 

Lue lisää: That Sugar Film

 


Ruohonjuuren hyvinvointi- ja painonpudotuskurssi (päivä 2)

Voiiiiii.. olen niin ylpeä kurssilaisistani! Tapaamisemme aikana tuli julki, että jokainen oli edennyt omien tavoitteidensa suhteen jo viikon aikana huikeasti! Paino tippuu eikä sokerikoukutkaan enää hallitse elämää, kun motivaatio on kohdillaan ja perusrunko ruokavaliosta on korjattu. Sokerikoukussa eläjien kannattaa tarkistaa ruokavaliostaan proteiinin saanti, sillä sen puute saattaa aiheuttaa sokerihimoja.

Tällä kertaa otimme käsittelyyn niin vanhan ja niin toimivan yhdistelysäännön, jonka tri Howard Hay kehitti USA:ssa jo vuonna 1933. Pääperiaate on syödä aterioilla joko neutraalien ruokien (esim. kasvikset, vihannekset, juurekset, öljyt) kanssa joko tärkkelysruokia (esim. vehnä/spelt, ohra,ruis, kaura, gluteenittomat viljat, peruna, bataatti,maa-artisokka) tai proteiinipitoisia ruokia (esim. liha, muna, kala, hapanmaitotuotteet, pähkinät, siemenet). Ei niin että kaikkia ruoka-aineita nautitaan samaan aikaan. Yhdistelysäännöstä on apua erityisesti painonpudotuksessa, ruoansulatusvaivoissa, dysbiooseissa, allergioissa, ruokaintoleransseissa, iho-ongelmissa ja erilaisissa kroonisissa vaivoissa.

wholefood360(Kuvan lähde: www.iltalehti.fi)

Kurssilaiset pääsivät myös kokeilemaan helppoa ja nopeaa Voimaruoka 360 Wholefood välipala- ja aamupalavaihtoehtoa.

Voimaruoka suklaaKoko perheen helppokäyttöinen ja täysin luonnonmukainen proteiini- ja superfoodsekoitus sisältää mm. yli 40% proteiinia, kuituja, mineraaleja ja hyviä rasvoja. Makuina vanilja ja suklaa.

Tämä sekoitus tuo helpotusta kiireiseen aamuun, sillä sekoituksen voi heittää vaikkapa smoothien joukkoon. Sen voi myös lisätä jugurttiin tai muihin ruokiin tai sekoittaa vain veden tai maidon kanssa. Se toimii myös täyttävänä ateriankorvikkeena tai välipalana.

Ihaninta on se, ettei tuotteeseen ole lisätty mitään keinotekoista, ei sokeria eikä lisäaineita!

Vaniljan makuinen sekoitus on ihanaa puolukan kanssa, joten jaan teille reseptin jota kannattaa ehdottomasti kokeilla 🙂

Puolukka-vaniljasmoothie

1,5dl puolukoitalingonberries

2dl maitoa (esim. kookosmaitoa)

1 pussi 360 Wholefood vaniljaa

(makeutuksena tarpeen mukaan hunajaa, koivusokeria tai steviaa)

Surrauta blenderissä sekaisin ja nauti!

Kts. lisää: www.suomenvoimaruoka.fi/360